Art.Nr.:

Raymarine ST70, SPX10 met hydraulische aandrijving

Raymarine ST70, SPX10 met hydraulische aandrijving

Product uit assortiment

Raymarine ST70, SPX10 met hydraulische aandrijving
 
Dit complete systeem omvat de ST70 Kleur Autopilot Controller, SPX-10 Corepack en een Type 1 hydraulische aandrijving.

nieuwe SPX-10's Raymarine Corepack levert kwaliteit koersvastheid onder alle omstandigheden met de geïntegreerde rate-gyro-processor en geavanceerde SmartSteer software. De SPX-10 beschikt ook over zero-speed trollen, roer referentie-less bediening. Iintegration met Seatalk, SeaTalkNG, NMEA 0183 en NMEA 2000 netwerken is mogelijk.

De ST70 Autopilot controller brengt de voordelen van het zonlicht zichtbaar LCD-kleurenscherm van stuurautomaten. Eenvoudig te gebruiken en makkelijk te zien, de ST70 Autopilot Controller bevat functies zoals grafische pilot display, Seatalk gegevens en meer. De combinatie van ST70 controller en SPX-10 Corepack ontsluit ook functies, waarvan er negen volledig programmeerbare patronen, inclusief de visserij cirkels, spiralen, klaverblad, figuur 8, lui-S, zigzag, doos, doos patronen zoeken, en 180 of 360 graden bochten te nemen.


Functies
Stuurautomaat systeem voor buitenboordmotoren en binnenboordmotoren motorboten met hydraulische besturing
Geschikt voor hydraulische besturing cilinders 80cc ¬ 230 cc.
Kleur ST70 regelkop met eenvoudig te gebruiken menu en pictogram-interface
Raymarine Smart Rudder SenseTM technologie. Precieze koersvastheid zonder roer sensor
Ingebouwde rate gyro sensor (Advanced Technology Steering)
AutoLearn technologie vereenvoudigt kalibratie en maakt het mogelijk dat de automatische piloot zich automatisch aanpassen aan veranderende omstandigheden te zien
Seatalk, SeaTalkng, NMEA0183 en NMEA2000 compatibele
Modulair systeem omvat
- ST70 kleur autopilot regelkop
- SPX-10 benedendeks koerscomputer
- Robuuste, Type 1 Hydraulische pomp
- Op afstand gemonteerde fluxgate kompas
Compatibel met optionele draadloze hand gehouden afstandsbedieningen
Aanvullende stuurautomaat regelelementen kunnen worden toegevoegd aan het systeem

SPX-10 hydraulisch systeem voor Powerboats Specificaties
ST70 Autopilot Control Hoofd

Display-type: Zonlicht zichtbare kleur transflective TFT
Scherm Afmetingen: 3,5 "
Resolutie: QVGA (320 x 240 pixels)
Pilot Page Opties: Plain, Compass Rose, 3D isometrische weergave
Interfaces: SeaTalkng, NMEA2000, Seatalk, SeaTalk2
Connectoren: 2 SeaTalkng connectoren
Goedkeuringen / CE: Voldoet aan 2004/108/EG
Afmetingen (BxHxD): 4,3 "(110mm) x 4.5" (115mm) x 0.95 "(24mm)
Gewicht: 0,6 pond (0,27 kg)
Montage: Low profile inbouw-of opbouwmontage
Spanning: 9-16 Volt DC
Stroomverbruik: 220 mA
Vochtigheid: tot 95%
Waterdichting standaard: IPX6


Type 1 hydraulische aandrijvingen

Ram Capaciteit: 4,9-14 kubieke centimeter (80-230 cc)
Maximale Stall Pressure: 750 PSI (50 bar) bij 12V DC.
Piekdebiet (onbelast): 67 kubieke centimeter per minuut (1000 cc / min.)
SPX-10 Autopilot Core Pack


Aandrijfmotor uitgang: continu 10A bij voedingsspanning
Aandrijfvierkant uitgang: 1,2 A bij 12 / 24 V selecteerbaar
Seatalk output: 2A bij 12 V (zekering beschermd 2A)
SeaTalkng output: 2A bij 12 V (zekering beschermd 2A)
NMEA 0183 v2.3 ingangen / uitgangen: Zie de installatie handleiding voor ontvangen / verzonden NMEA 0183
NMEA snelle post-uitgang: HDG 10 Hz 0.1A, Â ° resolutie
Zekeringen: Standard Automotive mespatronen
Power Terminals: 15A
Seatalk Terminals: 2A
Relatieve vochtigheid te beperken: 80%
Bescherming van het water: drip resistent worden als hij verticaal
Gyro: interanal GyroPlus gemonteerd op printplaat als standaard
Diminsions (BxHxD): 12,1 "(307mm) x 7.7" (195mm) x 2,8 "(70mm)
Nominale voedingsspanning: 12 of 24 V DC (zekering beveiligd op 15A)
Bedrijfsspanning bereik: 10 V tot 32 V DC
Stroomverbruik (standby): 300mA

betaal-logo-body.jpg